Esraali şöyle ekmek tüketiyorum da tam buğday tüketiyorum ben. Ama meyve düzenlli olarak her gün tüketiyorum ben de. Ben beyaz ekmeği tam buğdaya döndüm su işi düzeldi. İnşallah darısı başınıza illa bir sebebi de olması gerekmiyormuş hani ama özellikle gebelik şekeri olanlarda olma ihtimali oluyormuş ben o yüzden 19da öyle diyince dikkatbetmeye başladım. O yüzden size de sadece nacizane söyledim😊