Anne_adayi33 rabbim yardımcın olsun sabır versin çok zor beklemek ama şükür ki sorunu yok sütünü sağ sürekli iki saate bir o zaman süt cogaliyor bebeğine en iyi gelecek gıda seninn sütün benim de kalmıştı geçen yıl Haziran da o zaman da salgindan göstermiyordu ama ısrarla göreceğim diyordum giriyordum