Ebruyulalii27 Chemstry ne güzel bi haber inşallah rabbim banada yaşatır sağlıklı bi gebelik öyle istiyorum ki o sürece bidaha girmek düşünmek pskoloji herşey alt üst oldu bende inşallah bu sağlıklıdır rabbim sizide sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰
Ebruyulalii27 yesilkahve inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin bu bekleme süreci insanı gerçekten çok çok yıpratıyor Rabbim gönlümüze göre nasip etsin vaktinde inşallah sağlıklı gebeliktir 🤲🏻🤲🏻
Ebruyulalii27 Cennet-polat benim bi önceki dış gebelikte aşırı silik çıkmıstı hiç bi görünümü yoktu yani çok zor 36 cıkmıstı ilk defa böyle test gördüm kendimde 2 gün sonra tekrar yapıcam inşallah adet günümü bekliyorum 🤲🏻