Ebruyulalii27 testi gördüğümde gözlerim dolu ben de aynı bu şekilde hamile olduğumu öğrenmiştim 💜 benimde adetime altı gün vardı silik çizgi çıkmıştı, sonra erken gebelik testi almıştım onda daha da belirgindi. Adetime üç gün kala sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım aile hekimi gebelik daha yeni olduğu için silik çıkmıştır dedi. Kan tahlilinde beta değeri dört aylık gebeliğe elti. İnşallah sen de hamilesindir gönlünden geçen olsun inşallah 😍💜