dilanisanci çok teşekkür ederim 🙏🏼❤️ Kaygılanacak hicbirsey yok inanın çıkınca bu kadarmıymış diyeceksiniz, ben iğne ve serum korkusu olan bi insanım spinali hayatta basaramam diyordum yanılmışım iyiki böyle tercih etmisim. Salı günü öğlen doğum yaptım persembe sabahı hastaneden cıktım 🙏🏼