Hazanil Beyzaaydin sağlıkla olsun da ne fark eder ☺️ İkisi de doğum sonuçta ☺️ Sezeryan sonrasında biraz zor sanki ama. Çok kolay geçer inşallah 💜💜💜💜
Beyzaaydin Hazanil inşallah canım Allah hepimize bu güzel duyguyu üzüntüsüz yaşatsın 🙏🏻🥰 hamileliğim çok zor geçmesine rağmen karnımdan çıkacak olması duygusunu hala benimseyemedim 🙈
aslannaz21 Hazanil mayis sonu dedi doktor bende 30 mayis sık sık kontrole gidiyorm ne olur ne olmaz diye her gun kendimi dinliyorm artik gelsin diyorm tabii hayirlisi allah bilir
Ebru0629 101 gün kaldı daha cokkkkk varrr.abisi ve ablası sabırsızlıkla bekliyor derken onu bizden çok seveceksin stresi başladı😃