Heyecanlianneee Hazanil son 2 haftam ama asla geçmiyo 😂 sabahları erken kalkmak istemiyorum bu yüzdem 😂
Beyzaaydin Hazanil teşekkürler canım inşallah hayırlısıyla atlatırım🙏🏻 Sezeryan olacak maalesef normal çok istemiştim ama kızım istemedi 🙂
aslannaz21 Hazanil mayis sonu dedi doktor bende 30 mayis sık sık kontrole gidiyorm ne olur ne olmaz diye her gun kendimi dinliyorm artik gelsin diyorm tabii hayirlisi allah bilir
Hazanil Beyzaaydin sağlıkla olsun da ne fark eder ☺️ İkisi de doğum sonuçta ☺️ Sezeryan sonrasında biraz zor sanki ama. Çok kolay geçer inşallah 💜💜💜💜