Beyziikoo Doğrudur canım ilk bebek annemde öyle dedi basta alirken bebeği ne zannediyorsun bu gayet iyi diye minnacık olacak zaten falan ama sonradan belli olduki benimki 4 kilo üzeri doğacak zaten. 1 numara da 2-5 kg yazıyor göbeği düşünce rahat olsun diye düşündüm baktim 3 büyük 2 alırım hemen sorun olmaz gidişatına bakarım