benaslindayohum Canım ben Sleppy kullanıyorum bebeğim 37 günlük bu 1 haftaya kadar 1 numara kullandım.
40lı peketlerden 3 4 aldık bugüne kadar. Kalıpları tam yenidoğaa göre şu an 2 numaraya geçtim ama.elimde 1 numaradan var onları bile takıyorum hala.
Pişik alerji vs durumları için belki az alabilirsin her an markete gitme şansın olur mu bilmem ama benim vardı o yüzden bittikçe aldım 🤗
Bez değiştirme sayısı da değişiyor ilk zamanlar kaka çok yapıyorlar değiştiriyorsun, sonra kaka azalıyor çiş için değiştirirsin o da bazen 2 3 bazen 4 5 oluyor o gün ki mama alma veya emme durumuna bağlı 🤗