annelinkoo şöyle diyeyim ben , salı sabahı doktora gittim kontrol için nst de bebeğin kalp atışları yavaş çıkınca doktor hemen yatış verdi ayrıntılı ultrason ile bakıldı bebeğin dogumuna kadar alındı , sonra beni doğum haneye aldılar bu arada bebeğin kalp atışları düzelmişti , açıklık su gibi hiç bir şeyim yoktu , ebe geldi ilk defa acıkligima baktı 1 cm var dedi o da her insanda çoğu olan şey dedi ve o ara eli ile biraz baskı uyguladı doğum başlasın diye ondan sonra da ağrılar başlamaya başladı bejim bir d bir başka ebe geldi bir şey koydu içime ve eli ile baya bastırdı o biraz zor oldu rahim ağzını yumusatmasi gerekiyormuş ve kemiğime vakti ve ondan sonrada başladı benim kasılmalar sunni sanci vermeye gerek kalmadan 7 saate yakın süre de doğum yaptım bu arada kesinlikle sıcak su tutmanizi öneririm doğuma alındığının da ben 2 kere tuttum bel altıma ikisi de hem ağrılara iyi geldi hem açılmama hele 2. Sinden sonra ıkınma hissi geldi , Rabbim size de hayırlısı ile nasip etsin bebeğinizi sağlıcakla kucağıniza almayı