Ultrasona göre 36+0 olduk,bugün aşırı derecede karnım sertleşiyor fakat her seferinde sancı girmiyor nadiren kasıklarıma giriyor ve çok sık tuvalete gidiyorum akıntım da arttı.Bebeğim baş aşağıya dönmüştü 34′te,birde benim suyum fazla. Acaba doğum yaklaştı mı kızlar,bu şekilde tecrübesi olan var mı