Mavimmzg merhabalar o haftalarda benim de 6 gun asla gecmeyen, hafiflemeyen, inatci bir bas agrim olmustu. Doktorum bazi hormonlarin fazlaca artisa gectigi icin bas agrilarim olabileceğini soyledi. Su anda hala decavit kullaniyorum herhangi bir baş agrisi yasamadim o hafta disinda. Belki ilacla ilgili degil hormonal bir agri da olabilir. Umarim hemencecik gecer. Gecmis olsun.