Mavimmzg yaklaşık iki aydır kullanıyorum belirli bir saati yok onu içmeden bir şey yok akşam üzeri falan içince başlıyor ağır ağır oluyor kafam anlayamadım gitti ama daha önceki zamanlarda bir folik asit markası varda oda aynı yapmıştı birde NBL marka bir vitamin vardı oda yapmıştı bazı vitaminler yapıyor geçmiyor sanırım anlamadım. Ezcane yemeğe başlamadan iç demişti ilk zaman öyle içtim aç açın a kocaman ilaç hep midem bulandi kustum