Lalihhhh Ftm_08_61 ben tecrübeli değilim ama Aptamil almıştım küçük paket sütüm gelmezse diye ama yine almak zorunda kalırsam hipp düşünüyorum, Bebelac ve Aptamilin İsrail mali olduğunu duyunca içim de şüphe uyandı açıkçası , olmadı doktorunuza sorun isterseniz
Lalihhhh Mumin Sonuna kadar hak veriyorum size kim ister hazır mama vermeyi ama gelmeyenince süt ne yapacağız aç mı kalsin, İNŞALLAH hepimziin sütü gelir de o mamalara mecbur kalmayız, bende aldım koydum çantama ne olur ne olmaz diye
Mumyy Ftm_08_61 ilk bebeğimde sütüm 3 gün gelmedi mama aldım korka korka verdim vermedim çocuk sarılık oldu rezil oldum şimdi 2. Ye az kaldı mama düşmanı olan eşim mama alıp koyalım eve diyor çünkü süt hemen gelmeyebiliyor bu çok normal. Ben bu kez hastane çantama süt yapıcı damlalardaj alıp koydum ilkinde sütüm öyle gelmişti hastanede süt gelmeyince mama onlar getiriyor hastaneye mama götrmenize gerek yok isterseniz ev için alabilirsiniz