Mavi87 lentil ya canım kafeinsiz kahvede işlemden geçiyormuş galiba zararlı diyorlar. Bilemedimki. Bi araştırın isterseniz. Allah korusun birde zararı varsa en azından erkenden bırakmış olursunuz. Bende tam bilmiyorum duymuştum sadece
lentil Mavi87 doktoruma sormştum zaten içebilirsin demişti ama yine de ben bi bakayım ayrıntılı teşekkür ederim 😘
Portakalgeliyor anneyim_33 günlük çay 1 bardak içiyordum şu 1 aydır nerdeyse günde 3-4 bardak çay içmeye başladım tabiki açık :) kahve konusunda süt ile sütlü köpüklü nescafe içiyorum hafta da 1 kere falan
Nurssss anneyim_33 hergün bitane içerim ben fincana baglı canım küçük fincanlarla bi kaç kere iki kere içmiştim biraz çarpıntı yapabilir ama gebelikte ne kadar az o kadar iyi 🙂
bestesmom anneyim_33 anneyim_33 günde 1 fincan çay 1 fincan kahve gayet normal eger çay içmediyseniz yerine 2 fincan kahve içebilirsiniz bide okadar takmayın yanı hergun degil bir gun 2 kahveden ne olcakki ilaç degil bu sonuçta bukadar ayrıntılı duşunmeyin kendinize zarar bebegınız eminim kendıne yararlıları vucudunuzdan alacaktır. Okadar ılac kullananlar var 1 kahveden bişe olmaz☺️