Suan 20 haftalik hamileyim basta cok zorlandimm ilk haftalar cok ikimdigimdan makatta kanama bile oldu . Sonra arastirma yapip kendime bi duzen olusturdum . Sabah kahvaltisinda kendi yaptigim meyvesuyumu icmeye basladim kurumus kayisi varsa elimizde 8 9 tane kuru kayisi uzum elma gibi meyveleri kaynatip suyumu suzup buzdolabina kaldiriyorum. Ara ogunumdede cevizin findigin yanina kuru kayisida koyuyorum . Bide bol bol su iciyorum . Onceden icemiyodum unutuyodum her yere bardakla su koydum yatak odasina koridora odalara gordugum yerde iciyorum bunlari yapinca eski halime dondum şükür