Giz- Merhaba 6 haftalık hamileyim kabızlık sorunum bar ne yapsam düzelmedi doktor ilaç verdi magnesie calsinee onuda kullandım ama yine bir düzelme yok yardımcı olabilirmisiniz? Birde ıkınmak bebek için zararlı mı :(
lentil Giz- kendi deneyimlerimi söyleyeym. Uyanır uyanmaz 3 4 tane kayısı yiyip ama iyice çiğneyerek sonra bol su. Bazen activia kayısılı. Genellikle uyanır uyanmaz granül kahve. Bazende kuru erik. En azndan artık günde 1 kez çıkıyorm yani
Kaderimm Giz- Cnm haftan erken ikinmamaya dikkat et bende de var kabızlık 2gundur karpuz erik yiyorum hangisi yaradiysa artık çok rahat cikiyorum tuvalete
Burcuckmk Giz- fazla ıkınmak makatta catlak felan yapabilir canim o acıdan zor olur sabahlari ac karnına ilik suya bal ve biraz zeytinyag koyup ic iyi geliyor
Aslihanilhan Giz- sakın ıkınma benim kanamam olmuştu direk . Progestan falan kullandım ıkınmak çok zararlı
Giz- lentil hayatımda hiç günde bir kez çıktığımı hatırladığım bir dönem olmadıki 🤦🏻♀️ Doktor geçwn pazartesi kabız olursan mutlaka haber ver dedi ben bugün pazar kabızım dedim 1 haftadır çıkamadım :(
Giz- Funda8989 bebek için zararlı diye duymuştum kabızlık :( siz doğum yaptınız mı çözüm bulursam sizinlede paylaşabilirim🙏🏻
Giz- Aslihanilhan biraz ıkındım bebek çok küçük 6. Haftam sanırım düşsede anlamam inşallah bişey olmamıştır yarın randevu aldım gidicem doktora lağman mı veriyor müshil mi yapıyor artık ne yaparsa hayatımda hiç böyle birşey yaşamadım
_gmzee Giz- günde 2.5-3 litre su içmeye çalışıyorum. Sabah aç karnıma kuru kayısı yiyorum arada. Bir de activa yiyorum bu aralar. Sabah aç karnıma yiyorum onu da. Tabi bir de yürüyüş yaptığım gün de faydasını görüyorum metabolizmam hızlanıyor yürüdüğüm günler
Giz- Ozlemvardar içiyorum :( probiyotik shot var activianın onuda içiyorum kuru erik kayısı. Ağlıcam şeytan diyoe git al sinamekiyi iç ama oda bebek için çok zararlı karnım davul gibi şiş taş gibi sert :( ağlamak istiyorum
Ozlemvardar Giz- Kaç günde yapabiliyorsun peki benim de 8 haftalik çok değil ama bazen çok zor durumda kalıyorum bol su ve kefir çok fayda etti inşallah bir an önce geçer 😌
lentil Giz- ay bende bi ara 2 3 gün oldu okdr huzursuzdum ki bir an önce normal düzene dönersin umarım anlayabiliyorm seni 😳
Giz- Ozlemvardar gebelikten önce 3 günde 1 yapabiliyordum şimdi 5. Gün oldu dün gece çok zorladım ıkındım ağladım sonra tansiyonum düştü elim ayağım boşaldı bayıldım eşim allahtan koştu sesime yakaladı beni yatırıp hemen ayaklarımı yukarı dikmiş kendime geldiğimde bile 1 saat toparlayamadım. Allah kimseye yaşatmasın 🙏🏻
balbocegim27 Giz- canım bende de bu sorun vardı genel olarak ben kefir içiyorum activia nin sade olanından yiyorum baya iyi geliyor
zcelik Giz- enterogermina, bakso, bunlar probiyotik bağırsak düzenleyici şeyler tavsiye ederim. Günlük 1 bardak kefirin çok faydasını gördüm düzenli iç işe yarıyor