Beyzosss iki günde bir oluyor. Hemen dakikasını ve aralığını hesaplıyorum ama dengesiz ilerliyor. Yatınca geçiyor ama artık aşırı ağırlaştım taşımakta zorlanıyor ve artık nasıl olursa olsun doğurmak istiyorumm. Gecem gündüzüme karıştı uykusuzluk,ayak ağrıları gece durmayan tekmeler derken… Şuan yüz üstü bir saat yatsam her şey düzelecek gibi 😄 sağlıkla doğsun kızçem❤️