33+2 bu kasılmalar yani karın sertleşmesi yüzünden üç günde bir acildeyim. Allahaşkına söyleyin herkes böyle mi ben mi böyleyim?? Nst de sancı yok. Ayağa kalktığım gibi karnım sertleşiyor herkes böyle mi?? Napacağımı şaşırdım. Geçen hafta kontrole gittim herşey normaldi yarın yine gideceğim.