Oykum_pinar38 Guleserrr yok kuzum biri ölü doğum oldu maalesef 😔ama en hareketli bebeğim oydu en erken onu hissetmiştim
Seldamm Guleserrr su an 19 2 carsamba gunu kontrolum var insallah ogrenirim bu bebegmde daha bi heyecanliyim 😍😍
vitruvius Kızlar peki nerde hissediliyor tam? Kasıklarda mı daha yukarda mı? İlk hissettiğinizde neredeydi bu his?
Seldamm Guleserrr her bebek cok ozel.her bebek.cok farkli gercekten ilk kizimda da cok heyecanliudim ama bunda herseyin daha cok farkinda oldugum icin daha bi farkli heyecanim👼😍
BurcuArslan Guleserrr soğuk süt içip solunuza yatın karnınızı okşayın konuşmayı deneyin aynı haftadayım erkekleri çok net hissediyordum ama bu kız biraz haylaz galba 14. Haftada minik minik hissettim ama düzenli değil şimdi uzandıkça tepiniyor