Seldamm Guleserrr su an 19 2 carsamba gunu kontrolum var insallah ogrenirim bu bebegmde daha bi heyecanliyim 😍😍
Bsrmzn_avc Guleserrr benim ikinci ama inanmiyacaksiniz 13 haftalıkken bı hissettim öyle böyle değil o gün sondu sanrm 14 haftalık oldum tık yok 😄
Guleserrr Bsrmzn_avc gaz degıl mıydı kesin bebek hareketi miydi hissettiğiniz çünkü çok erken haftada hissetmişsiniz 😅
Guleserrr Seldamm bende iki kızımı geç öğrenmiştim zamanında canım ama buna 12 haftadan beri erkek diyorlar Perşembe günü randevum var %100 net belli olur artık 18+3 oldum çünkü 😊 Perşembe 19+0 olurum
Bsrmzn_avc Guleserrr Gaz ile ayrıt edilmiyecek şekilde çok belliydi inan bende şok geçirdim kızımda 16 haftalıkken hissettim bunda daha erken internette ikinci bebekse normal olarak söylüyor
Guleserrr Bsrmzn_avc benim üçüncü bebek ama hissedemedim ya şaka gibi 😏 20 inci haftama gircem yani hala tık yok
Bsrmzn_avc Guleserrr Cinsiyet belli mi peki erkek ise erken belli olur diyorlar bende daha minnakken segirmeler vardı nasip bende bilmiyorum cinsiyetini ilkim kız ikincide inşallah erkektir Rabbim iki duyguyuda tatdirsin
Guleserrr Bsrmzn_avc 12 inci haftadan beri erkek diyolar canım Perşembe günü randevum var gidicem kesinleşir artık çünkü perşembe günü 20 inci haftama başlıyorum
Guleserrr Bsrmzn_avc benim iki kızım var onlarda hemen hissetmiştim ama bunda hissetmedim daha canım inşallah rabbim gönlümüzden geçeni hayırlısıyla verir
Guleserrr Bsrmzn_avc aynen kuzum kilom da fazla yok ama hissedemedim nedense sadece karnım sertleşti son 1 haftadır başka belirtim yok
Eymentoss Guleserrr ben oğlumu 17. Haftada hissetmiştim şimdi ikinci bebeğim yarın cinsiyet için gidicez bilmiyorum bu bebeğimi de 12. Haftada hissetmeye başladım hatta dünden beri :)