mmk01 benim de aynı 33-3 üm yani ihtiyaçlar ayrı ayrı var gibiler ama bir araya gelemediler mesela kendime iki pijama, emzirme sütyeni ve atleti yeni aldım yıkadım ama depend, göğüs pedi, kremdir vs hiç bişe almadım daha🥴 ayrıca o dediğiniz göğüs pompası vs sürekli post okuyorum ama bişe yok yaptığım mesela biberon vs almalı mıyım birine sorsam elli farklı görüş çıkıyor kafam da çorba oluyor😂