kucuktosbik27 Babyjo çok fazla hareket etmemeye çalış ozaman canım yorma hiç kendini az haftası gelsin ondan sonra hareketlenirsin hiç riske atma kendini
aysegulll3 Omerhatice benim 37+4 bugun yani gelişimi tamamlanmış mı oluyor aslında sata göre 38+2 çünkü
Omerhatice aysegulll3 normalde 37+4 daha 10 1 hafta var 9. Ayin bitmesine ama sata göre 1 hafta önde ise 38+4 de 9 ay bitiyor son 10 günlük sürece giriyorsun canim yani 9 ay 10 gün luk sürecin son 10 gününe giriyorsun 🤗
Babyjo [silindi] yok yapmadilar aslında bu gun gitsemmi diye dusunuyorum dun gece dayanilmaz agrilar oldu hep soyle oluyor bebek hareket ederken sanci giriyor