Annecilek Ben 43 kılo ıdım sımdı 63 oldum 20 kg aldım ama kemıklerımın capı bellı tasıyamaz oldu acaba agrı ondan mı dıyorum
Annecilek Zabite masallah ya allah yardımcınız olsun ben de agrılar son bır kac gune kadar yoktu , sızın erken baslamıs
heyecanli1anne Annecilek Evet sayılabilir, genelde bir hafta öncesinde ishal başlıyor, siz bi görünün acile derim
Asyavera Annecilek bende sizin gibiyim hemde 36.haftadan bwri baş aşağı artık ağlamaktan 2 günde 1 acile gitmekten yoruldum sadece yatınca hafifliyor bu sefwrde deli gibi 5-6 saat hiç durmadan hareket ediyor durunca kalkabiliyorum hamileliğimde çok hareketliydim bende 2 haftadır yatıyorum hep akıntım çok artttı bel kasık ağrılarım başladı nat de sancılarımda var 1cm açıklığımda bekliyoruz artıkkk .Ara ara ishalde oluyorum doğum belirtileri hep
0Cerenk Annecilek belden sancı giriyordu bana, belden karnıma doğru, mutlaka kaç dakika da bir geldiğine bakın, ben süresi azaldığında sık sık gelmeye başlayınca sancılar anlamıştım, doktora gittiğimde de 3 cm olmuştum
maviscik77 Annecilek düzenli değil arada bir belimden adet ağrısı gibi giriyor , salı günü çatı muayenesi var 😏