İşlenmiş et ürünleri tüketilmemeli toksoplazma riski açısından. Yoğurt da sütü pastörize ise evde yapılarak yenilebilir. Çiğ sütü içmek ya da yoğurt mayalamakla da toksoplazma bulaşı riski var maalesef 😕 çiğ süt kaynatıldıkça riski azalsa da bu sefer de besin değerleri öldüğünden yeterli kalsiyum alınamıyo sadece yoğurt yemiş oluyoruz o kadar 😁