Mavilotta Merve_12 bide benim eksik gelen ürün 2li takım almıştım oğluma, tişörtü gelmiş şortu gelmemiş takımın. Çok saçmaydı. 2 tane takımın altı eksikti
Minikbiranneee Merve_12 bana da eksik ürün gelmişti müşteri hizmetlerini ara hemen özür dileyip gönderiyorlar
Merve_12 Minikbiranneee aradım depodan sordurup tekrar dönüş sağlıyacaklarını söylediler aramazsalar yarın ben Arıcam ama internet sayfasında stokta yok
Hayatmucizelerledolu Merve_12 Benim olmustu musteri hizmetlerini arayip soyledim talep olusturdular 3 gun sonra eksik olan urunum geldi
Merve_12 Hayatmucizelerledolu inşallah benim eksik parçam da hemen gelir ama internet sayfasında stokta yok görünüyor
Cicek10 Merve_12 ben pijama takımı almıştım alt var üst yoktu içine not yazdım ve iadeye gönderdim parası hemen yatırıldı geri
Sumeyraa19 Merve_12 Biz oğluma pantolon gömlek aldık. Papyonu göndermemişler. Tek bir telefon ile hemen adresimizi alıp papyonu gönderdiler. Hızlarına ve ilgilerine şaşırdık. Mutlaka arayın
Merve_12 Sumeyraa19 aradım depodan sordurup tekrar dönüş sağlıyacaklarını söylediler aramazsalar yarın ben Arıcam umarım bizim sorunumuzu da hızlı bir şekilde çözerler
shinemuu Merve_12 Lcw yi bilmem ama internetten çok alışveriş yapıyorum trendyolda aynı sorunu yaşadım yakın zamanda ve ücret iadesi yaptılar. Faturalarda e-fatura olarak geliyor. Mailinize göndermişlerdir. Mağazada oradan açıp gösterebilirsiniz.
Merve_12 shinemuu telefonumda e fatura olarak var müşteri hizmetleriyle konuştum depodan bakıp arıycaklarını söylediler umarım eksik parçaları gönderirler
Mavilotta Merve_12 hayır, depoya baktık stokta yokmuş dediler. İsterseniz iade yapın isterseniz 2 takımın yarı fiyatı kadar indirim çeki verelim dediler. İndirim istedim
Merve_12 Mavilotta bende aradık müşteri hizmetlerini depodan sordurup tekrar dönüş sağlıyacaklarını söylediler aramazsalar yarın ben Arıcam
Aysekoroglu Merve_12 yoo banada yanlış göndermişlerdi iletişim numarasından arayıp belirttik sonra gelen ürünle faturayı yolladık doğrusunu gönderdiler hatta özür için de indirim kuponu vermişler
Merve_12 Aysekoroglu ben de aradım müşteri hizmetlerini depodan sorduracaklarını tekrar dönüş yapıckalarını söylediler yarın aramazkarsa ben arıycam