Merve_12 ben yaşadım. Şikayet var a yazdım. Biraz da sorunlu müşteri modunda bir sürü saydım. Foto ekledim ürünlerin paketindeki halini ve faturamı. Hemen ertesi sabah aradılar aradan 8 saat geçmeden. Hemen özür dileyip indirim çeki verdiler isterseniz iade edin dediler. Bende de eksik ürün gelmişti. Normalde önce müşteri hizmetlerini aramıştım ordan dönüş falan yapılmadı. Ama şikayet var a yazınca hemen aradılar