Minikbiranneee geçen az bi kasılmam oldu gittim nstye bağlandım gel seni bi tuşeleyeyim sonra gidebilirsin eve dedi bende imza falan atacak sanarken çatı muayenesi yaptı meğer oymuş tuşelemek çok rahat geçti acı sancı olmadı iki parmakla baktı elini çekince aaa su geliyor dedi ödüm koptu aha dedim hazır masaya çıkmışken dogurucam heralde diğer ebeyi çağırdı gel sende bi bak dedi bi alet taktı genişletti tekrar bakti evet su sızıyor dedi