Heaven1708 Benimde bebeğin eşi aşağıda 15 haftalığız. Bebeğin eşi aşağıda olanların %70 inde 25. Haftadan sonra yukarı çıkmaya başlıyormuş. Ağır kaldırmamaya özen göster canım ben bir keresinde o hatayı yaptım ve büyük bi kanama geçirdim. Aman dikkat🙂
EzgiDilekAta Gamze5861 progestan kullanıyorum ve prolton iğne 5 günde bir bide magnezyumsuz tek günün olmasın dedi rahim kasılmasını engelliyomuş 🙏ben sabıkalıyım canım ya bu ikinci gebeliğim ilkini de 22 de erken doğumla kaybettim doktorum üstüme çok düşüyo😢
Mery2018 EzgiDilekAta ay büyük geçmiş olsun ilkinde de aynı teşhisler var mıydı peki ?? Sebepsiz yere mi oldu yoksa ???
rsatlgn Gamze5861 benimde öyle 20. Hafta içindeyim aşağıda duruyor. Sürekli idrara çıkma isteği oluyor, yürüdüğüm zaman da ise kasığıma ağrı yapıyor. Umarım geçer önümüzdeki haftalar da
EUEUEU Gamze5861 banada aynılarını söyledi ek olarak ilişkiyede girmemem grekiyormuş ama korkulacak birşey değilmiş sadece doğumun sezeryan olmasını sağlıyomuş.