Gamze5861 kimi okusam herkes istirahate gecmis.. benim de bebegin esi asagida ama doktorum hicbir kisitlama vermedi, gunluk hayatina devam et dedi. Benim yaptigim hareketler esi yukari cikarmaz ya da aksini yapmazmis. Bebek buyudukce zamanla yukari cikar dedi.. kanamalarin olabilir endiselenme, ama hic kanaman olmayabilir de dedi