kucuktosbik27 Suu123 benimde başı 36 da inmişti 37 de epey aşağıda ama daha yolu var dedi 39+3 üm hala bekliyorum nasip birazda bebiş nezaman derse ozaman gelecek☺️
Nejlavrl Suu123 kasılma diyebilmemiz icin tüm karninmı sertlesmesi laZim yani benim bebekte sürekli kendini dayiyor bir tarafa orasi taş gibi oluyor diger taraflar normal sertlikte oluyor bu kasılma değil o zaman dogrumu anladim
Suu123 Nejlavrl ben de tam bilmiyorum yanıltmak istemem. Bir yerlerde okumuştum öyle de oldu bir iki defa bende.
Meryemkale Suu123 ederim tabiki inşallah çoook kolay çok güzel bi doğum tecrübesi yaşarsın bebeğine sağlıkla kavuş annesi 🥰
Babybump Suu123 doktor her an gelebilir diyor çatın cok uygun normal doğuma diyor bekliyoruz işte yarın kontrol var bakalım durumlar ne açılma ilerlemiş mi sancılar ne durumda görcez :)