Suu123 Kızlar dün kontrolüm vardı. Bebek kanala girmiş ve epey aşağıda dedi doktor. 35+5 im. Kasılma da göründü biraz. Haftaici de vardı. Tahmini olan var mı 😀😀😀
Derya1503 Suu123 iyiye işaret artık çok sık takibe alabilir seni inşallah kolay bir normal doğum süreci yaşarsın ☺️
Merkun Suu123 benimde o haftalarda girmişti kanala hatta başını bile elleyebiliyordu doktor ama gelen giden yok yarın 40. Haftamıza giriyoruz 😂😂😂
Nejlavrl Suu123 nasil bir kasılma bu kasılma nasil bir his nerden anliyorsunuz kasılmanız olduğunu acaba🤰🏻
Suu123 Meryemkale hadi ya 🙈😂😂 çok heyecanlı bir süreç. Benim de öyle mi olur dersiniz. Doktor iki gün yürüme 36 bı olsun sonra istediğini yap doğabilir dedi zaten 😂. Yarın da ise gidicem🙈
Suu123 Merkun peki hiç sancı oluyor mu düzensiz ya da nst de çıktı mu. Benim sancı da çıkınca sanki hemen olacak gibi geldi ama dediğiniz gibi bekleyebilir de😂😂 bebisler biraz nazlı
Meryemkale Suu123 bencede benimde 36+3te doğdu 36 olana kadar hareketsiz kal🥰 geliyo annesi bebişi son hazırlıklarını tamamla🥰
Merkun Suu123 nst’de sancı yok ara ara adet sancısı gibi geliyor göbeğim felanda düşmedi daha :) 9 gün daha bekleyeceğiz olmazsa suni verecekler umarım oğlum kendiliğinden gelir 😂
Suu123 Merkun inşallah gelir. Zaten daha 9 gün varmış o zamanını bilir 😁 benim adet sancısı dışında kasılma şeklinde oluyor bakalım ben de heyecanlıyım. Sağlıkla doğsunlar da inşallah 😀
Meryemkale Suu123 ederim tabiki inşallah çoook kolay çok güzel bi doğum tecrübesi yaşarsın bebeğine sağlıkla kavuş annesi 🥰
Babybump 34 Den beri bebeğim kanalda nst de sancım çıkıyor 1 cm açılmam var vajinamın üstünden bakıyor ultrasona o kadar aşağıda bebeğimin kafası ama 38 oldum hala gelen giden yok :D
eilik Nejlavrl Bende merak ediyorum ediyorum bunu, bel ağrım falan oluyor arada ama anlayamıyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Suu123 Nejlavrl karnım sertleşiyor. Ağrısız oldu hatta ama epey sert. Bir de çocuk kendini dayıyor o esnada sanki ama çocuğun olduğu yerler dışında da karın sert. Bir iki defa da ağrılı oldu gibi. Ama doktorda nst de kasılma çıktığında o hisler yoktu.
eilik Suu123 Siz muayeneye gitmeden önce kanala girip girmediğini anladınız mı acaba ☺️ Benimde salı günü randevum var, sanki aşağı doğru çekilme hissediyorum 🤷🏻♀️ 36+5 günlüğüz şuanda 😊
Suu123 eilik ben şöyle anladım aslında. Vajinada arada acı hissi gibi gelip gidiyordu. Ama ekstra bir ağırlaşma yaşamadım
Nejlavrl Suu123 kasılma diyebilmemiz icin tüm karninmı sertlesmesi laZim yani benim bebekte sürekli kendini dayiyor bir tarafa orasi taş gibi oluyor diger taraflar normal sertlikte oluyor bu kasılma değil o zaman dogrumu anladim
Babybump Suu123 doktor her an gelebilir diyor çatın cok uygun normal doğuma diyor bekliyoruz işte yarın kontrol var bakalım durumlar ne açılma ilerlemiş mi sancılar ne durumda görcez :)