Esra_42gunindi glnzem aynen muayeneden önce sormakta fayda var olduğum ilçede yenidoğan bakımı bile yok Allah korusun erken doğum olsa konyaya gitmek zorunda kalacak bebeğim
Gayeslyrtt Esra_42gunindi 4. Nst giricem her seferinde temiz çıktı diyo doğru dürüst birşey demiyor normalde 36+3 üm ama ultrasonda 10 gün önde gidiyoruz bende birley anlamadım son zamanlarım diye doktor da değiştiremiyorum
Esra_42gunindi Gayeslyrtt 32. Haftada ilk defa girdim nstye haftaya gittiğim zaman yine girerim muhtemelen. Sonradan gidilen doktor çok ilgilenmiyor malesef canım
Gayeslyrtt Esra_42gunindi kontrolleri haftalığa düşürür her hafta nst alır seni bundan sonra benim doktorum öyle yapıyor ama hala bana sezeryan veya normal doğum diye birşey demedi ve sancılarım artmaya başladı artık yürüyemiyorum bile
Esra_42gunindi Gayeslyrtt benimde arada sancım oluyor yalancı sancıdır diye çok aldırmadım. Bebeğim ters duruyormuş dönmezse benim sezeryan olur 🤷♀️