Esra_42gunindi Ya kızlar 34. Haftada çatı muayenesi olmak erken mi 32. Haftamda kontrole gittim doktorum iki hafta sonra gel çatı muayenesi yapalım dedi. Burada okuduğum kadarıyla muayeneden sonra nişanı gelenler olmuş biraz korktum açıkçası 🙄
Beyzan Esra_42gunindi bazen doktorlar haftası ileri olan gebelerde kasları Bilerek uyarıyor baskı yapıyor. Ondan Nisan vs gelebiliyor ama çatı muayenesi için bana da. Erken geldi çünkü bebek pozisyonu değişebilir
Eeliff_ Esra_42gunindi 35′te oldum doğumu tetikler mi diye sorduğumda çatı muayenesi doğumu tetikleseydi hiç bir gebeye suni sancı vermezdik dedi 38.haftamdayım ne gelen vaar ne giden
3prensesannesiii Esra_42gunindi Çok erken canım sakın yaptırma ilk bebeğimde Dr 36 haftalıkken çatı muayenesi yaptı ertesi gün 4 cm açılmayla doğuma girdim
Susam1 Esra_42gunindi herkeste aynı etki olmuyor benim oldu ki bana sancı ağrı lazımdı ki doğum olsun hiç biri olmadı 2 3kere de alttan muayene ettiler aynı gün sonuç sıfır sonra mecbur suni saçıyla doğum yaptım
Esra_42gunindi Gayeslyrtt gittiğim zaman 1 saat nstde kaldım acaba sancı mı gördü diye düşündüm geceleri düşünmekten uykum kaçmaya başladı
Gayeslyrtt Esra_42gunindi 4. Nst giricem her seferinde temiz çıktı diyo doğru dürüst birşey demiyor normalde 36+3 üm ama ultrasonda 10 gün önde gidiyoruz bende birley anlamadım son zamanlarım diye doktor da değiştiremiyorum
Esra_42gunindi Beyzan haftayla aynı ilerliyoruz bugüne kadar önden gitme gibi bi durumumuz olmadı çok şükür ama bebeğim ters duruyormuş
Esra_42gunindi 3prensesannesiii benden ondan korkuyorum bebeğimin duruşu da ters arada yalancı sancılarım da olunca korkmaya başladım ister istemez ilk gebeliğim olunca biraz da tecrübesizim
Esra_42gunindi Susam1 aynen herkeste aynı olmayabilir ama ilk gebeliğim olunca biraz tecrübesizim bebeğimin duruşu ters ve sürekli sert karnım bi toplanıyor sürekli
Mdnyldz Esra_42gunindi Daha dün yaptı doktorum 37.haftamdayım. Herhangi bir lekelenmem olmadı. Sıkıntı yaratacak bi işlem olsa zaten doktorunuz yapmaz.
Esra_42gunindi glnzem sizinki tam zamanı bence muayeneden sonra açılma olmuş olsa bile Allahın izniyle küvezlik bi durumunuz olmaz ama benimki çok erken diye düşünüyorum etrafımda hiç 34. Haftada muayene olan olmamış biraz da o korkutuyor beni
Beyzan Esra_42gunindi bence bebek tersse doktor size bebek zaten ters catin da dar Sezaryen günü verelim diyecek gibi geldi bana. Benim doktorum bebekler 38 e kadar dönebilir dedi hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağıniza almak nasip etsin
glnzem Esra_42gunindi doktorunuza sorun bence neden bu kadar erken yapıyorsunuz diye. Ben 37 de sormuştum doktoruma yapacak mısınız diye hayır haftaya dedi Doğumu tetikleyebilir dedi
Sevilss Esra_42gunindi bunu 15 sene önce normal doğurdum doktor doğuma yattığımda açıklık var mı diye baktı ama hiç ağrım falan olmadı .maalesef kötülemek istemiyorum ama bazı ebeler çok acımasız oluyor bağırıyor diye ağzına patlatan ebe duymuşumdur.
Esra_42gunindi Sevilss beni şimdilik doktorum muayene edecek eli hafif diyorlar ama bilemiyorum :) kadınlar erkeklere göre daha acımasız oluyor gördüğüm duyduğum kadarıyla doğum esnasında
Esra_42gunindi Beyzan amin canım inşallah. Daha çok olduğu için doğuma döner diye düşünüyorum ama normal doğumdan çok korkuyorum sezeryandan da göbek kalacak diye korkuyorum bu korkularımı nasıl yenecem bilmiyorum 😒
Beyzan Esra_42gunindi eğer normalde bel bölgenizde yağ varsa simit gibi balık etliyseniz belki göbek kalabilir ama korse ve spor ile gider. Ben zayıftım zaten göbekte hiç yağ yoktu Sezaryen oldum hepsi gitti göbeğimin inşallah sizin de öyle olur 🙂
Esra_42gunindi Beyzan inşallah ama öyle olduğunu düşünmüyorum ben üst taraftan alıyorum kiloyu 😂🙄 korse kullanmayı düşünüyorum ama bakalım 😊
Esra_42gunindi glnzem aynen muayeneden önce sormakta fayda var olduğum ilçede yenidoğan bakımı bile yok Allah korusun erken doğum olsa konyaya gitmek zorunda kalacak bebeğim