Nurklc38 Hamileadayibiranne valla ikimize de geçmiş olsun ben daha 20 yaşındayım eylül ayında evlendim 3 ay sonra gebe kaldım sonra düşük yaptım ama bi nevi dilek hanım yuzunden oldu. O yuzden daha da gitmiyorum yuzunu görmek bile istemiyorum
Hamileadayibiranne Nurklc38 bende ilk gebeliğimde gittim ona alttan muayene için zorladı beni Allah bir daha yaşatmasın inşallah hiç kimseye 🤲🙏 benim 3.gebeliğim bu inşallah sağ salim kucaklarımıza alırız minnoşlarımızı🤲💜
Nurklc38 Hamileadayibiranne bana da altan baktı yerini oynatmış ilk hafta da diğer doktorum geç döllenme olabilirdi altan bakması yanlış olmuş dedi moralimi bozmuştu sanırım herkese bunu yapıyor. Benim ilk çoçugum olacak inşAllah çok heycanlıyım yaşım da küçük bazen panik oluyorum oldum yerde kimsemde yok korkuyorum bazen :( )
Hamileadayibiranne Nurklc38 banada öyle yapmıştı demekki kadının bu yüzden çok hastası yok herkese aynı şeyi yapıyor Allah sorsun 😔 benimde ilk bebeğim olacak inşallah 🙈🐣💜
Nurklc38 Hamileadayibiranne çok yıprandım onun yüzünden Allaha havale ediyorum çıkarken 2 Çift laf söyledim ona zaten. Ama şu andaki doktorumdan gayet memnunum :) siz de dil gebelik mi oldu Allahım sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin canım benim :)
Hamileadayibiranne Nurklc38 ben İlk gebeliğimde Dilek hanıma gitmiştim 😔 sonra bir daha hamile kaldım ama kaybettim o zaman da devlete gidiyordum şimdi tekrar hamile kaldım uzun zaman sonra Allah’a şükür 🤲🙏 Kaçıncı haftadasın canım 😊
Nurklc38 Hamileadayibiranne ben düşükten 3. Ay sonra 2. Hamile kaldım inşAllah sorunsuz devam ederim 🙏🏻 12+1 şu anda
Hamileadayibiranne Nurklc38 Allah sana bağışlasın inşallah minnoşunu canım sağ salim sağlıkla gelsinn🐣💜 25+6 bizde 🙈🥰
Hamileadayibiranne Nurklc38 eveet 🙈daha yolun yarısı tabi ama seninde çabuk geçer bak bende öyle hissediyodum ilk başta 🥰 seni kaybetmiyim burda hemde hemşerimsin 🌸
Nurklc38 Hamileadayibiranne kaybetme kaybetmee yakınımdasın bi adım ötemde birbirimizi bulalım belki benden buyuksundur burda kimsem yok abla bulmuş olurum kendime 🥰🙏🏻
Nurklc38 Hamileadayibiranne kız hesabın felan yokmu tanışalım hemen eklim seni postu kaldırırlar sonra bulamam seni😂
Nurklc38 Hamileadayibiranne Allah seni nasıl kullanmazsın yaa 😂 hahaha bende kullanmıyordum bakmaa böyle olduma hiç açmadım nişanlandım da nispet olsun diye açmıştım😂😂
Hamileadayibiranne Nurklc38 ah ahh sosyal medyayı özledim 🤣🤣 iyi yapmışsın çatlamışlardır inşallah orta yerlerinden ikiye 🤣🤣🤣
Nurklc38 Hamileadayibiranne hahah hemde çok😂😂 neler neler yapmıştım nişanlıykenn o yuzden açtım hesabımı😂
Balaabn Bende ünyeliyim ama İstanbul’da yaşıyorum yinede bir göz atayım dedim güzel memleketimin güzel anneleri hepinize hayırlı doğumlar dilerim 😍