Nurklc38 Hamileadayibiranne ben yeni taşındım sizin dediniz yeri de bilmiyorum merkezde mi yoksa köy felan mı ben atatürk mahallesindeyim çakır tepe hastanesinin alt tarafında ☺️
Hamileadayibiranne Nurklc38 ben devletteki doktorumu çok seviyorum ondan devletciyim 🤣 çakırtepede Bülent beyi seviyorum gidersem bı ona giderim herhalde 🤣🤣
Hamileadayibiranne Nurklc38 evet onu da iyi doktor demişlerdi 🌸 ben ilk gebeliğimde Dilek hanıma gidiyordum ama beğenmedim
Nurklc38 Hamileadayibiranne Dilek hanım deyince sinirim tepeme çıkıyor düşük yaptım ben onda onun düşüncesizliği yüzünden
Nurklc38 Hamileadayibiranne valla ikimize de geçmiş olsun ben daha 20 yaşındayım eylül ayında evlendim 3 ay sonra gebe kaldım sonra düşük yaptım ama bi nevi dilek hanım yuzunden oldu. O yuzden daha da gitmiyorum yuzunu görmek bile istemiyorum