Yasemin_in68 ebrarecem geçmiş olsun şimdiden 😊 neden 3 hafta erken alıyorlar sezaryene ? Yani hangi sebepten dolayı 40 beklenmedi ??
ebrarecem Yasemin_in68 teşekkürler genelde 38 de alıyorlar sezaryen için bnimde 38di aslında ama geldi gelecek kafası çok aşağı inmiş bu arada kendim istedim sezaryen olmayı.
Rabia_ kinandolay benim de bugün başladı sanırım yalancı sancı dedikleri bu ara ara geliyor geldiğinde de sanki tuvalete gitme isteği gibi ben nirmaldede hiç regl sancısı çekmediğim için bilmiyorum ama biz 40+3 deyiz galiba doğum yakın 🙈