Edgnssss bnmde esim anlayissiz biri. Birsey derkn kirk kere dusunuyorum sonra ters bi bakisi yada sozu olunca kendimi kendi kendime hem konusup hem aglarkn buluyorum. Illa hakli çıkma gibi durumum olamaz. Ona gore haksizsam degismez birde ustune azar isitirim . Ayy bnde ne dertliymisim🙄