zeynepemiromer yengem ilk baştan beri erkek hissettiğini söyledi sadece, kaç doktora gittiler cinsiyet için göstermedi doktorlarda yorum yapamadı o yüzden 😁 anneler hisseder derler genelde, ben ilk hamile olduğumu öğrendim oğlum olacak dedim, eşim kız dedi. Benimki çıktı 😂 eşim doğum zamanına kadar umutluyum kız da olabilir Allah bilir diyip duruyor 🤦🏻♀️ Birde süpriz şekilde kız olursa aldığımız giyimlerin çoğu mavi 💙😂