Sinyoritaaa hamilelik çok yemek değil, sağlıklı beslenmek demek. Daha çok yeni hamileliğin zaten 1-2 ay sonra kilo alımını durduramayacaksın. Bebeğin sağlıklı ve kilolu doğsun istiyorsan bol bol süt içeceksin, muz ve kaşar yiyeceksin. Yediğin hamburger bebeğe kilo yapmaz 😄 sana hamilelikten sonra kalacak kilolar yapar aksine. Ayrıca dışarda burger mc donalds gibi yerlerde yediğin hamburgerler çok sağlıksız ben 5 aylık hamileyim 1 kere olsun yemedim. Dondurucudan çıkmış etler çok zararlı, üstelik tam pişmiyor ve temiz değil. Kola falan içiyorsan kesinlikle içme kan şekerinle oynuyor. Sanırım hiç dikkat etmiyorsunuz internete hamilelikte nasıl beslenilir yazarsanız detaylarıyla görürsünüz ve dikkat edin bence bebeğe çok büyük zararları olabiliyor.. toksoplazma gibi mesela dışarda yediğiniz çiğ, tam pişmemiş şeyler. Yada tam temizlenmemiş salatalar gibi..