Sinyoritaaa öyle her diyene bakma bana da diyorlar dı ben 65 dim 50 ye düştüm 4 ay hiç almadım zayıfladım sonra biraz toparladım şimdi 6 aydayız 4 kilo aldım ama annenin çok kilo alması bebeğin iyi olucagı anlamına gelmiyor stres yapma benim arkadaşım 25 kilo aldı bebeği 2 .600 gr doğdu mantıklı düşünürsek bebek için sağlıklı şeyler yememiz gerekiyor kilo aldırıcı şeyler değil ve zaman la alıcaksın zaten çaban niye konuşanı duyma ben 6 aylık hamileyim bana senin çocuğun nerde diyorlar karnımda diyorum senşn niye karnın yok diyorlar umrumda değil iç karnım var bebeğimin ayına göre kilosu çok çok iyi eee önemli olan başka ne kaldı ki hiç bişey herkes i dinleme sağlıklı şeyler ye kilo almak için çaba harcama boşuna