iremakn1- valla sormadım yaptım zaten erken doğumluk bir durum yoktu benim daha 9 aydır hep yaptım ilk aylarinda biraz risk vardı ama o zaman da kimse ağda yapma demedi yine yaptım ben ağda harici başka birşey kullanmak istemiyorum hani zoruri durum yoksa tabi ki