Esraozkan Öncelikle çok geçmiş olsun, aynı durumu daha çok yeni atlattım, psikolojikmen yıpratıcı bir süreç ama Allah sabrını veriyor, Hamileliğimi ilk erken gebelik testiyle öğrenmiştim, sonrasında hemen gidip kan verdim 70lerde bi rakam çıkmıştı, 2 gün sonra kan verdiğimde 280lerdeydi değerim gayet güzel yükselmişti doktor 10 gün sonra gel demişti, benim o bekleme sürecimde 5.günümde ufak ufak lekelenmelerim olmuştu yerleşme kanaması olarak düşünmüştüm ama meğersem dış gebelik lekesiymiş tüplerim zorlanmış iç kanama başlatmıştı 😔 12 nisanda iğneyle düşürmeye çalıştılar düşmedi, 19 nisanda laparoskopi ile hem bebeği, hemde tutunmaya çalıştığı hasarlı tüpümü aldılar, tek tüp ile yola devam edicem umarım sıkıntısız bir şekilde hepimiz evlat sahibi olabiliriz, şimdilik bekleme sürecindeyim ilacın vücuttan atılması için 6 ay bebek yasak dediler 1 ayını atlattım ama o 6 ay bana 6 yıl gibi geliyor… Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻