2 tane dis gebelik gecirdim…. ne istersen sorabilirsin canim…. 1. De kendiliğinden düştü 2. 2 tane iğne oldum…. sana tavsiyem hastane den cikinca gidip sık sık beta sıfırlanmış mi diye kan ver….. benim dusuyo diye vermedim birden yüksel mis…. veee kürtaja alındım…. 1. De kan vermiştim yükselince bi mercimek kadar hala kurtulmuştummmm 2. De vermedim nasılsa dusuyo diye bi verdim…. ki acayip yükselmiş acil. kurtaja aldılar 2 dis gebelik arası benjm 3 ay…. sonrasında rahim filmi çektirdim…. sende çektir sol tupnde tıkanıklık var mis dis gebelik sebebi buymuş…. sag dan kalsam saglikli olacak di kismet işte ikiside sol tup den…. çok geçmiş olsun acil şifalar canını sıkma