Mrveyl tabiki de öyle. Kiminde naylon karışımı çok oluyor ve eritiyor. Kişi dokununca dokusundan hisseder herhalde diye düşünüyorum ona göre de ya örtü gibi bişey koyarak ütüler ya da ütü tabanına takılan koruyucu kılıflar var ondan edinerek ütü yapar 😊