Menfiye_01 SevgiBasaran bence hastaneye git cozumunu bul cunku gecmıyor ben mahfoldum 20 haftaya kadar mı ne bır zman var o haftaya kadar dıs sorununu yaptırabilirsin
Leyla_33 SevgiBasaran karanfil deneyin bende bir saat önce ağzıma iki üç tane attım 10 dakika boyunca ağrıyan yerde durdu şu an ne ağrı kaldı ne sızı çok şükür 🤲🏼
Duygus1 SevgiBasaran Merhabalar. Diş teknisyeniyim. Eğer çürük ağrısı ise dişinizin oyuntusuna bir pamuğa karanfil yağı damlatın ve o boşluğa koyun. Ağrı kesilir. 1 yada 2 gün ağrıyı keser.
Leylaakcay @SevgiBasaran benim de dişim çok agrıyor dişciye gittim antibiyotik verdi Birde elime kagıt yazdı verdi Cuma günü randevum var gidince vercem. İzin verirse eğer doktor. Anestezi ile alıncak😔 Allah düşmanımın basına vermesin diş çok kötü
Nurcelik Trimesterde 20lik dişim apse yaptım 2-3 gün boyunca öldüm öldüm dirildim o zaman çekğmde yapmıyorlar diye doktora gitmedim bir dişçiyi aradım gargara ve diş fırçalamamı varsq parol içmemi söyledi bende öyle yaptım birde akşamları yatarkan kantoron yağı sürmüştüm 2güne geçmişti. 2. Trimesterdeyken (1ay önce, 2 gün arayla) yine 20lik dişim apse yaptı önce fırçaladım sonra tuzlu suyla gargara yaptım arkasından parol içtim ve yine kantoron yapı sürdüm gününde geçti ikisindede. Doktora gidemedim maalesef geçincede gitme gereği duymadım. Ama ağrıdığı sırada doktora gitme imkanınınız varsa bence gidin yoksada benim yaptığım gibi yapabilirsiniz. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin 🙏🏻 SevgiBasaran