ysmn_kck17 inşallah bebeğin sağlığı yerinde ve vaktinde doğar canım, benimde öyle bir şüphe var ve perde olma ihtimali var o yüzden seZeryan söylenildi bana da. Sabret dua et canım inşallah bebeğinde sabreder vakti gelince doğar. Çok şey düşünüp kendini yorma. Doktorlar bişey yapamıyor ki bizim elimizden de bişey gelmiyor. Allah’a sığınalım içini ferah tut 🌸🌸🌸🙏