ysmn_kck17 merhaba🙋♀️ Ben de hamılelıkten önce bılmıyordum, kalp şeklinde rahmım ama bu ne hamıle kalmana ne de erken doğuma ya da normal doğuma engel değil. Özellikle doktoruma sormustum. Ki su an 40+1′im ve kızım doğum kanalına hala girmediği için salı sezeryan olacagım, yoksa keyfı yerınde :) ve bu surecte tasındık, eğildim kalktım, bsy olmadı. Sizin haftanız iyi ztn, tutunmustur iyice risk oldugunu zannetmıyorum.