deno1 poyrazinannesi3547 benimde aklımda hep bu sorular şüpheler tup bebekle oldu insallah keseyi görürüm
poyrazinannesi3547 deno1 Allahım ümidimizi boşa çıkarmasn gerçekten yürekten Anne olmak isteyen herkese hep dua ediyorum inşallah sizde hayırlı haberler alırsınz
2-prensesannesiii emineakt Benimde 4. Gebeligim Şubat ayinda 21 haftalıkken bebegimi kaybettim malesef haziranda olacakti dogumum ama nasip degilmis. Simdi ise 5.6 günlük hamileyimm ocakta gözüküyor dogumum rabbimm hayırlısıyla kucagimiza almamizi nasip etsin💜
Umutduru 2-prensesannesiii Benim de 5+4 canım cok heyecanliyim dün keseyi gördüm inşallah kalp atisini da dinleriz
AlyaEkmen_ Sametnida kalp atışını duyunca bize de yazar mısınız 🙊bizde 27 Mayıs dinlemeye gidicez 6+3 olucaz o zaman inşallah duyarız biz de❤️
Okie-dokie poyrazinannesi3547 benim 3.hamileligim fakat ilk ikisinde olmamisti suann goguslerim cok hassas. Kalp atisi da duyduk cok sukur
poyrazinannesi3547 Okie-dokie Çok şükür Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bizde duyarız pazartesi günü ❤
Umutduru AlyaEkmen_ Benim de 5+4 canim dün keseyi gördük 2 hafta sonraya çagırdı kalp atisi dinlemem için
AlyaEkmen_ Umutduru biz de 5+2 de gördük kesemizi doktor haftaya kalp atışını dinlemeye çağırdı o zaman 6+3 olmuş olucaz umarım duyarız çünkü bazen 8.haftaya kadar duyulmayabiliyormuş inşallah o stresi yaşamayız ❤️
Sametnida Busenur01 ayni tarihimiz 🥰 14 ocak dedi doktorum bana dogum icin insaAllah saglikli sihatli görürüz o günleri 🤲💓
Sametnida AlyaEkmen_ insaAllah ben pazartesi gunu keseyi gördüm 1 hafta sonra tekrar gel kalp atisini dinleyelim dedi sorunsuz sikintisiz 😘🙏
Umutduru AlyaEkmen_ 2 düşüğüm var cok korkuyorum bir de vajinal muayeleneyle gördü meseyi karindan göremedi normal mi bilmiyorum