Kızlar pazartesi günü ilk randevum var meraktan deliriyorum inşallah iyi haberler alırız 2 düşük yaptm şimdi hamileyim çok şükür ama işte insan tedirgin oluyor Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah hepimizede 7 haftalık olduk dua ederseniz çok sevinirim bende göğüs ağrısı var kızlar ve koku hassasiyeti var çok fena bi şekilde bu şekilde olup dış yada kimyasal gebelik olmaz değil mi bilginiz var mı acaba aklıma geliyo ister istemez ya Allah korusun